Гарантія повернення коштів

Діяльність інтернет-магазину zomedical.com.ua здійснюється відповідно до Закону України Про захист прав споживачів, ми забезпечуємо своєчасне виконання своїх зобов'язань.

Однією з важливих складових роботи нашого інтернет-магазину є те, що товари сертифіковані і забезпечені фірмовою гарантією фірм-виробників. Ми враховуємо думки та побажання наших клієнтів, намагаємося йти назустріч у вирішенні спірних ситуацій.

Для здійснення гарантійного обслуговування необхідні:

  • правильно і без помарок і виправлень заповнений гарантійний талон, в якому повинні бути вказані модель і серійний номер виробу, дата продажу та штамп торгуючої організації;
  • документ, що підтверджує покупку (чек або товарна накладна);
  • повна комплектація товару.

Звертаємо також вашу увагу на те, що при отриманні та оплаті замовлення Покупець в присутності продавця або кур'єра зобов'язаний перевірити комплектацію і зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, відколів і т.п.) і повноту комплектації. Після від'їзду кур'єра або виходу продавця з магазину претензії з цих питань не приймаються.

Гарантійне обслуговування не проводиться, якщо:

  • загублений або не заповнений гарантійний талон
  • виріб має сліди механічного пошкодження або викриття
  • порушені заводські пломби
  • були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання
  • проводився самостійний ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру
  • використовувалися неоригінальні комплектуючі

Порядок гарантійного обслуговування товарів інших брендів регламентується Законом України «Про захист прав споживачів»: стаття 8, стаття 9 (див.п. 1), а так само термінами, зазначеними в інструкції виробників. Гарантійне обслуговування-безкоштовне. Ви оплачуєте лише витрати з доставки.

1. УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Наш магазин дотримується закону України «Про захист прав споживачів» , відповідно до якого покупець може повернути Магазину куплений товар в 2-х випадках:

1.1 Товар не задовольнив запити покупця, але не був у вжитку (стаття 9) Якщо товар вам не підійшов або просто не сподобався, згідно Закону України ви можете його повернути протягом 14 днів з дня отримання замовлення. Куплені товари в нашому магазині ви можете повернути протягом 100 днів. Але якщо зовнішній вигляд товару викликає у продавця сумніви в питанні його невикористання, то продавець в праві відмовити Покупцеві в прийомі такого товару .

  • товар не був у використанні, тобто є новим і з дня придбання пройшло не більше 100 днів, не рахуючи дня покупки;
  • збережений товарний вигляд товару, його споживчі властивості, збережені всі аксесуари, компоненти і документація, які входять в комплектацію товару, не порушена їх упаковка, пломби і ярлики.

1.2 Товар має виробничий дефект (Стаття 8) - товар має дефект, товар використовувався і присутній один з фактів:

  • відсутня повна можливість усунення даного дефекту;
  • виробник (постачальник) не може усунути дефект протягом 14 днів (у разі неможливості обміну товару з дефектом на аналогічний відповідної якості);
  • після ремонту товар стає істотно іншим, перестає виконувати будь-які функції.

Для повернення товару при собі необхідно мати:

  • товар (і всю його комплектацію, в тому числі упаковку – коробку) в чистому вигляді;
  • товарний чек або накладна;
  • гарантійний талон;
  • паспорт та ідентифікаційний код.

2. ЗДІЙСНЕННЯ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

2.1 Товар разом з чеком і необхідними документами можна принести самостійно в магазин zomedical.com.ua за адресою: Київ, Срібнокільська 1.

2.2 Товар, який ви хочете повернути, можна разом з чеком віддати кур'єру при наступній доставці, але не пізніше 90 днів з моменту покупки, повідомивши про це перед доставкою.

2.3 відправити товар транспортною компанією «Нова пошта»: м.Київ, склад №258, (до 30 кг) контактні дані одержувача вантажу уточніть у співробітників магазину перед відправкою. Зверніть увагу, що витрати на доставку оплачує покупець (відправник повернення). Якщо доставка не буде оплачена або ви вкажете оплату післяплатою, ми не зможемо отримати цю посилку. Такі посилки повертаються відправнику. При відправці замовлення декларуйте повну вартість товару. Після відправки вантажу необхідно повідомити номер транспортної декларації за зручним телефоном +380 (68) 397-46-36 або поштою mzomedicalukraine@gmail.com і отримати підтвердження від співробітника магазину, про отримання даної інформації.

3. НЕ ГАРАНТІЙНІ ТОВАРИ

Зверніть увагу, що деякі товари, які не були у вжитку, не підлягають поверненню або обміну, відповідно до додатка 172-94-п до ЗУ «Про захист прав споживачів». Це товари, визначені додатком 3 до Постанови КМУ від 19.03.1994 р. № 172 (перо-пухові вироби, рукавички, білизна натільна, Панчішно-шкарпеткові вироби, Товари в аерозольній упаковці, товар на метраж).

4. ПОВЕРНЕННЯ ГРОШЕЙ

При поверненні грошей за товар Розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються Покупцеві в день отримання бракованого (невідповідного з якихось причин) товару або в термін до 14 днів з моменту оформлення документів на повернення.

4.1 самостійне повернення

Ви можете самостійно здійснити повернення грошей в магазині за адресою м. Київ, вул. Срібнокільська 1. Ми чекаємо вас: щодня з 10.00 до 18.00 якщо продаж був за готівку - Вам повернуть готівку, якщо банківською картою через термінал — повернуть на карту.

4.2 зарахування грошей на персональний рахунок

Ви можете отримати гроші на персональний рахунок і використовувати їх для подальших покупок в нашому магазині.

4.3 перерахування грошей на банківський рахунок або карту

Якщо покупка була оплачена банківською картою або з рахунку, ми повернемо вам на неї гроші автоматично, готівкове відшкодування грошей виключається. У разі якщо Ви здійснювали оплату готівкою – повернення грошей на карту або рахунок неможливе.

4.4 грошовий переказ

Якщо покупка була оплачена готівкою кур'єру, післяплатою або поповненням карткового рахунку приватною особою в банку, гроші повертаються вам поштовим переказом Новою Поштою. Звертаємо Вашу увагу, що гроші на пошті зберігаються 18 днів і витрати за пересилання грошей або комісія банку буде за рахунок покупця.

Дякуємо, що вибрали наш магазин!